HomeЖивотныеRelated VideosMore From: Pets Arena

Funny Pets compilation 2017 Top FUNNY ANIMALS FARTS funny animal farting videos compilation

1914 ratings | 380519 views
Try to BLOCK YOUR LAUGH - SUPER FUNNY ANIMAL compilation..!! (clip) These animals will make you laugh no matter what! How long can you hold your laugh? Just look how all these dogs, puppies, cats, kittens, bears, parrots, pandas, goats,... behave, play, fail, make funny sounds, react to different things,... So ridiculous, funny and cute! What is your favourite clip? :) Hope you like our compilation, please share it and SUBSCRIBE! comment your opinion Watch also our other videos! ------------------------------------------ WANT TO SEE YOUR PET IN OUR videos? Send your clips or links to: [email protected] ------------------------------------------ For more funny videos & pictures visit our social media: pinterest: https://pinterest.com/hamzahss Instagram: https://www.instagram.com/crazy__petss twitter: https://twitter.com/CrazyPetsHM
Category: Животные
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (286)
chloe's life (1 month ago)
I did an anaconda reaserch in science and do you know that anacondas fart makes the world warm
Vanessa Hagan (1 month ago)
I like your style
Vanessa Hagan (1 month ago)
I like your comment
Gaming with Yuri (1 month ago)
make up with chloe rose what.... AHHHH
Pets Arena (1 month ago)
lol
Nylah Little (1 day ago)
Omg why aaaaaaaaaby
Stashakay Mccarthy (2 days ago)
omg that shark farts is green LOL
Darkie kat (3 days ago)
Most of these are fake
Miriam Ladu (6 days ago)
The shark one was actually a female because it is pregnant and letting out all the gas so that the baby won't die
Stitch Garcia (6 days ago)
this is funny😂
cills TV (6 days ago)
I'm a thirst for subs sub to my channel IM CRINGEY
Peyton Elrod (8 days ago)
Fffart
Peyton Elrod (8 days ago)
Ha ha ha
Mariza Emit (8 days ago)
hahaha 🚾🚾🚾🚾😁😀😂😄😅😆😲
The Hippo Blaster Got Me!🤣😂
jennifer legarde (9 days ago)
😂😂😂😂😂😂
Stitch Luna And pals (10 days ago)
I didn’t know that Hippos,Giraffes,deer and sharks are pets
У меня от этого сейчас чувство что кто то напердел.😂😂😂
I hate my Life (10 days ago)
I'm the winner!!!!
Natalie Jenkins (12 days ago)
when my dog farts its silent and deadly
Amy Brown (13 days ago)
Very funny video 😂
Fallout player 1 A (14 days ago)
2018
Marilyn Nelson (15 days ago)
The first one was very nasty
Krystal Veanueva (16 days ago)
B O O I H A T E I T
White The Fox (16 days ago)
HOW DO PEOPLE CATCH THESE AMAZING MOMENTS?!
Skeeby Zeeby (18 days ago)
So cool
Wîsdome Foxy (19 days ago)
Its funny when animals fart but not when humans fart How people HOWWW
Forever Alone (22 days ago)
2:13 link PLS !! :D
Eagle Eyes (23 days ago)
Some of these I find hard to believe some of them were done by their owners by their own body functions or their mouth but it’s still funny lol 😂.
isabelle star (23 days ago)
that snake one wasent his but it was because he was drouning
Miss Artisticforest (26 days ago)
3:02 oh my god so FUNNY!!!!!!!!
Gen Ji (1 month ago)
Bfffssssssss HAHAHAHA
Freedragon2008 (1 month ago)
they did not lie
Ducky Tales (1 month ago)
0:52 Cat fart AUmmm baaaaaa
jose gaming20 (1 month ago)
1:30 that little girrafe tho
Leslie Hamilton (1 month ago)
I love the horse and hipo/rhino
Ben Davies (1 month ago)
0:53 I'd check that one
FADED WOLF (1 month ago)
The bunny had my dying
😂Milo Poop Fart Poop😂 2:08
Pupcake The Smol Doggo (1 month ago)
Theres some fake farts in dis
Samuel Biggs (1 month ago)
2:11 IS DE BEST
Diane Levy (1 month ago)
1.29 time is the best so fare
John Doe (1 month ago)
Some of these animals don't have butt cheeks, whats making the noise?
Karen Ross (1 month ago)
i dislike because its not funny boooooooooooo
Gewoon_ Imme (1 month ago)
OMG THAT HORSE :D SOOO FUNNY! But if u did not laugh like this comment
Camden Roessler (1 month ago)
Omg that is funny
brody ebright (1 month ago)
The hippo damn
Cristiana Studio (1 month ago)
4:05 😂😂😂😂
Martinique Howard (1 month ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂fart
Deadly Wafflez (1 month ago)
Da first one XD
Yuriel Sai Vlogs (1 month ago)
Is that shark even a pet?😎
be fokkinhappy (1 month ago)
Do you call a hippo a pet ? 😂🤔
Maria Simpson (2 months ago)
So funny,made me laugh so hard I cried
Suhad Abu Helwa (2 months ago)
Oh my shit I want the megledon to fart
The Dinos Channel. (16 days ago)
Suhad Abu Helwa Megalodon is extinct
Shakeena Pender (2 months ago)
I didn't know sharks can fart lol
Lely P (2 months ago)
sharks fart
Brooklyn McLennan (2 months ago)
To funny
Jason Voorhees (2 months ago)
🤣
Kawai Bunny (2 months ago)
The first one so weird 😦😦😦😦😦😓
Unknown User (2 months ago)
2:36 -- Don't tell anyone about this. Or else I'll get you!! I SWEAR >:D
JELEFX (2 months ago)
0:12 BRUH WHAT
Bailey Benson (2 months ago)
0:13 weedwhacker
Random Shadow (2 months ago)
Animals fartttt what the my life’s a lie
Diamond_ GamerGirl (2 months ago)
5:01 it was probably him blaming the cat
Emma DinoGamer (2 months ago)
The first one, Run! Dundunnaddun
Robert Maher (2 months ago)
2:24 that's not farting that is pooping
Kai_Gamer 11 (2 months ago)
1:04 jeez the horse jumped before the fart
Goatman Chrismasnite (2 months ago)
The hippo sounds like a chainsaw
Shaun MacDonald (2 months ago)
Ubt
Sundae _Playz (2 months ago)
*Cat Fart's* *New messenge ring when cat fart's*
Gatcha Unicorn! :3 :3 :3 (2 months ago)
The shark pooped and the hippo and the dog looks like a hyena
Grace Smith (2 months ago)
the giraffe ones fake
Zhan Liu (2 months ago)
Jesus crice, 0:10
Jordan Morton (2 months ago)
Poopy poopy hehehe
Alix marshall (2 months ago)
And every body in my class too
Alix marshall (2 months ago)
I seen a horse fart yeah pretty close to my face
Alex Symeou (2 months ago)
This is cool
MARSH MELLOW (2 months ago)
2:08 XD
That hot wheel guy (2 months ago)
Ahhh here I am at 3am again..
Brooke Cooper (2 months ago)
sososososososososososososososososososososososososososososososososososososososososososososososossosofunny💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Breccan Decker (2 months ago)
P
Fluffy Thecat (2 months ago)
The first one was just hilarious
Emily Swanson (2 months ago)
Why?do the sharks fart 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂green 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Lucia Riser (2 months ago)
Human: Are you running away from your but? Dog: I’m running away from you!
Gianni Villeda (2 months ago)
What it smell like
Jadacorntheunicorn XD (2 months ago)
1:25 why is that girrafe smelling his fart?
Eric Hoitsma (2 months ago)
i cant belive animals fart 2
Eric Hoitsma (2 months ago)
haha
Yo, what that hippo have for dinner?
Blue IcicleYT (2 months ago)
LOL, THE BEGINNING WAS SOOO FUNNY!!!!!!!!!
Skert_Skert (2 months ago)
2:19 Thumbnail
"Funny pets" shows a picture of a shark in the wild as the thumbnail
Ariana Hale (2 months ago)
The farting rabbit got me SO bad, especially since my 7 month old (male) Dwarf Hotot done quite a loud one this morning halfway through his treats! LMAO. 🐇💨💀😂😂😂😂
Darren Fletcher (3 months ago)
0:13 rip my ears
angry mango (3 months ago)
When the shark farts the fish would say "uuuu yummy green gas" and they died the end ᕕ( ՞ ᗜ ՞ )ᕗ
Emma RBLX (3 months ago)
Lol watching this made me fart. XD
SnowFox108 (3 months ago)
I’ve gotten to the weird side of YouTube,.... again..
Nathan Blaster (3 months ago)
Is that real?
Emmy Duverge (3 months ago)
Ulmadie comfirmed
ChrizFun08 (3 months ago)
we rarely hear cats fart like that 😂😂😂😂
calvinuser 01 (3 months ago)
Dog farts really had
the hippo at the start is literally me when i hold my fart in for to long in front of my crush lol
Rihards Saknitis (3 months ago)
Hahahah this is very funny and my name is Rihards Saknitis.
Fallen Angel424 (3 months ago)
Thomas Paine
Shaun MacDonald (2 months ago)
I no the gane

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.