HomeЖивотныеRelated VideosMore From: Tiger Productions

You can't resist laughing while watching animals - Funny animal compilation

19177 ratings | 4192805 views
Animals are just the best at making us laugh! Nobody can resist laughing while watching funny animals! They make us laugh with their funny behavior, ridiculous sound, playing, failing... Just look all these cats, kittens, dogs, puppies, parrots, hypos, penguins, bears,... What is your favourite clip? :) Hope you like our compilation, please share it and SUBSCRIBE! Watch also our other videos! WANT TO SEE YOUR PET IN OUR COMPILATIONS? Send your clips or links to: [email protected] For more funny videos & pictures visit and like our Facebook page: https://www.facebook.com/tigerstudiosfun The content is used with authorization of the rights holder, AFV. MUSIC USED: "Whiskey on the Mississippi, Beach Bum, Monkeys Spinning Monkeys" Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Category: Животные
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1707)
Ng Joshua (20 days ago)
At 1:18 the dog is like pick me pick me pick me pick me pick me
The unknown (1 month ago)
this stuff aint funny
Laila Pergande (2 months ago)
Decided to watch this at exactly 2:59 am to not be scared
Gotcha girl567 4 (5 months ago)
The bear got me
Road for 1k Subs (5 months ago)
THE BEAR HAHAHAHAA!!!
Teagan Galaxy Girls (6 months ago)
was he taking a shot and The dog decided to go into his boxers? lmao 😂
SUSMITA'S CARE (6 months ago)
😁💯
Dawson Shel (9 months ago)
2:29 he doesn’t give a shit
Chandra Mouli (9 months ago)
Just
Shan Loves Potatoes (10 months ago)
Everybody report Chubby Kittys channel!
Gemstarz (10 months ago)
Sad when my phone fell in the water and my audio doesn’t work
Flying RocketGamer (11 months ago)
I feel sorry for the tiny dog at 0:45
Janet Sanguine (1 year ago)
I want you to do a vid that does not have animals in it (Iam 10)
Jan Gorgolewski (1 year ago)
I laughed my pants off
Kitten Cat (1 year ago)
The dogs face when it falls of the sofa😂 I hope it's okay though! Am I okay to laugh bout it?🤔
Kitten Cat (1 year ago)
Girl: if your happy and you know it clap your hands... Cat: get me the hell out of here
Kitten Cat (1 year ago)
4:04 that boy is horrible the seal can't eat it that's teasing. It's like you had the miracle of 🍕 pizza taken away for a year and your freind comes back in with a pizza and you can't eat any. Isn't that freind cruel? Well just like that boy is being
Kitten Cat (1 year ago)
When an essay is due in in five mins and it just like I can do this!1:05
PokemonTrainer9011 (1 year ago)
I laughed twice... Not feeling that bad..
James Duff (1 year ago)
At 4:53 her name is probably Piper (the pied Piper)
This was not even funny 😑
Blake Grochowich (1 year ago)
haah immd ededede im so0ooo ded
Kyosuke Nanbu (1 year ago)
man seeing cat and dogs get along really satisfy me
Red Löphix (1 year ago)
Oh my god! 😂😂😂😍
Little Pup (1 year ago)
HILARIOUS
LunaLuni (1 year ago)
2:18 this is when he realized he made a mistake
OLBICHL (1 year ago)
08:07 how I always feel, when surrounded by people
Darcy Edgar (1 year ago)
The second last video. Who takes a shit and let's their dog crawl in their undies that's disgusting
Julia. (1 year ago)
Awesome vids thanks
TSM /the starminecart (1 year ago)
I didn't laugh so like if you don't believe
kutty (1 year ago)
lovely
Drew G (1 year ago)
Boxers are the funniest dogs
art hyseni (1 year ago)
Why dose the video has 4M but only 18k likes
jeannelle navas (1 year ago)
I found this very funny, thank you.
BrutalKiller93 (1 year ago)
Ma le persone che fanno ingrassare cosi i gatti che problemi hanno al cercello?
37184modsr (1 year ago)
funniest thing ever😂
The Silent Antagonist (1 year ago)
I died at 2:25
Malachi Te Haki (1 year ago)
The sad part is that the dog can play the piano better than I can...
At 8:59 what the actual fuck
Julie Trash (1 year ago)
I wish I could have a tail
Huee Hueehei (1 year ago)
when the girl was like if ur happy and u know it say meow its cause she was squeezing the cats paw look closely
JFJ C (1 year ago)
LMAO 😂
Retarded Chicken (1 year ago)
7:00 and thats what I call beautiful music
Charlotte Liska (1 year ago)
8:15 when ur the oldest in ur family XD sooo true
Casper Nordén (1 year ago)
9:00 Who the hell takes shit with their dog?!?!?!??!?!?!
world's best piano player
TL Brady (1 year ago)
0:20 SO ME😂😂😂
dior awesomeness (1 year ago)
I've never laughed at any of these videos unless a child got hurt. Then it's pretty funny 😂
Fluffy Boi (1 year ago)
I wonder wat the guy was doing when his dog was in his underwear 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Bloiple (1 year ago)
7:00 kinda sounded like flight of the bumblebee for a second
tooka B (1 year ago)
that gray dog with the skull and crossbones tag had like narcolepsy or somethin man...realtalk..
Alexandru Goga (1 year ago)
animals are discusting
raina mohammad (1 year ago)
9:09 why is there a hole in his underwear any ways???!!
MrMobo41 (1 year ago)
Some funny moments,, but......... the Boston puppy showing extreme food aggression might be seen as cute now, but if not corrected, will no doubt result in a child being severely bitten when the dog is grown. In extreme cases the dog may have to be put down because of this fault. NOT funny or cute!
Ladonna Caldwell (1 year ago)
vogloo ovlooggooo
Derpy (1 year ago)
2:54 parrot: because reasons
Wendy The Wolf (1 year ago)
I have to laugh into a pillow so I won't wake up my family I'm awake watching this at 11:00 pm and they asleep if they wake up and see me I'm in trouble
Sérgio Quintiliano (1 year ago)
We can judge the heart of a man by his treatment of animals." - Immanuel Kant (I simply LOVE those cutte litle fellas)
ShaversianPS4 (1 year ago)
lmao i cant take a shit knowing damn well theres a dog sitting there looking at my nuts from my undies
0:30 the laziness is real
Tina Fleck (1 year ago)
too cute boxer and puppy
Roisin O' Connor (1 year ago)
When that little boy saw the little dog I think he would loose his life if he saw my old English sheepdog and trust me he's big
lee tijerina (1 year ago)
the bear was what took the cake lol a good old but scratch finger smell lol
LaughingLunacy (1 year ago)
lolololol
mario gang 13 (1 year ago)
My birthday
Nat #awsome (1 year ago)
😣I had to replay it😧😓
ExplodingCakes (1 year ago)
DISGUSTING!!! @ 5:05 the dog is in the guys underwear! What the heck! That's just messed up bro
Babe Rai (1 year ago)
0.33 my car version
Sandra Klemund (1 year ago)
Tiere finde ich so super wenn Tiere quatsch machen das ist einfach richtig klasse ich liebe Tiere die lustig und fröhlich sind
Nix (1 year ago)
Some of these were and weren't funny but at least you don't click bait and reuse the same videos over and over again.
Soufian Soufian (1 year ago)
Que la paix soit sur vous et la miséricorde de Dieu et les bénédictions soient sur le soutien possible pour cette page thématique https://m.facebook.com/ssoufian488/?ref=bookmarks
DFS Tibe (1 year ago)
Gotta love animals. I've uploaded a bunch of videos of animals from our farm on my channel. Goats, raccoons, quail, you name it.
Yes Man (1 year ago)
8:07 "Oh god fuck my life."
mars (1 year ago)
6:39 the cat was like "GIVE ME THAT YOU CANT HAVE DEEZ DELICIOUS TREATS!!!!!" Hahaha 😂😂😂😂
Elijah Wimberly (1 year ago)
*Sarcastic laughing*
what can I say all animals are funny people that think otherwise you need to start laughing at things that's all
Zoey Papacake (1 year ago)
I didn't laugh
Piano Man42 (1 year ago)
Oh my goodness.  The pooch at 6:59 is playing a variant of the Flight of the Bumble bee.  (Rachmanioff) on the piano.
Alicia Westfall (1 year ago)
Please stop cat obesity. 😔
gofundme.com/fxrab3-help-save-my-dog
Jewel Cuestas (1 year ago)
8:50 my dogs did it too
Jewel Cuestas (1 year ago)
8:12 that wass soooo cute haha😂
Javarous McNealy (1 year ago)
6:46 - 6:56
Coconut ScienceGirl92 (1 year ago)
Hahahaha the bear! Omg
Zawawi Shafie (1 year ago)
ipo
vi Vi (1 year ago)
lmao the cats all peer pressured to be happy and meow. gotta love animals
vi Vi (1 year ago)
so cuttte
James Lewis (1 year ago)
does that bear 🐻 know what he is doing
your daddy (1 year ago)
Beautiful designs of northern caucasus wolf and horse https://teespring.com/Caucasus-mountain-horse#pid=369&cid=6513&sid=front https://teespring.com/Caucasus-mountain-wolf#pid=369&cid=6513&sid=front
elena alvarez (1 year ago)
que tierno los cachorros del video
Joshua Kann (1 year ago)
9:00 I think the guy speaking is on the toilet
KingBlue312 YT (1 year ago)
sub to my channel
Syntox (1 year ago)
wtf 1:20 puppys alone in a gage
Thomas Gutierrez (1 year ago)
😱😱😱😱😍😍😍🐺🐱🐶🐱🐱🐺🐶🐱🐺🐶🐺🐱🐶🐺🐱 sooooooo cute
Amalika Fau (1 year ago)
the only ones that were actually funny were: 2:17, 2:28, 4:37
Laura Kruk (1 year ago)
I just LOVE the puppy that was sleeping on top of the couch so happily. His face is a killer! He just knows that he's about to fall off! I could watch that one all day!
Gracie Boo (1 year ago)
A GUY WAS FILMING WHILE HE WAS ON THE LATRINE
Raw Lamb sauce (1 year ago)
Is it a bird? Is it a plane? NO it's captain obvious!
candy man Playz (1 year ago)
the baby raccoons we're so cute
Caitlyn Yoo (1 year ago)
5:02 that girl is a fucking Disney princess. notify trained professionals immediately if she starts singing spontaneously
? ? (1 year ago)
1.40 lol

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.